星期三, 3月 21, 2007

小公主

相信每個小女孩的父母, 都會將她們打扮成一個 「可愛的小公主」。 小女孩長大以後, 由於經常接觸童話故事和卡通片, 往往憧憬著自己變成了美麗的公主, 在城堡內等待著王子去迎接她們。

我身邊的KK就正正變成了公主喔! 昨晚我陪她到了婚紗禮服中心去選禮服, 待她試衫出來的時候, 原來等待的人真的會由心發出 ─── ""嘩""一聲!!!! 因為實在是 "太美" 了 (當然是指衣服啦!! :P), 不過原來 「待嫁的新娘子」也笑得額外燦爛甜美的, 含情脈脈的引死了我身邊的 "準新郎哥" (暫稱他為 :黑俠王子啦, 因為他極喜歡穿黑色衣物)

在此預先恭祝這對新人:百年好合, 永結同心, 相親相愛, 快樂美滿, 身體健康, 有福同享................

2 則留言:

匿名 說...

首先多謝你的讚美及祝福。

很快就到我嘅大日子,心情既緊張又興奮,係籌備婚禮過程當中,幸好有你在旁為我share所有大小事情。

今日我經歷的,明日便到你,希望你也可給我機會為你效勞,我也其待見到你燦爛甜美的笑容,因為你永遠是我的「可愛小公主」。

Big Mac 說...

哈!!哈!!哈!!哈!!

我地係 "好姊妹" 嘛! 有D 野學阿 Jan 話齌, 唔駛講架, 心照啦, 明架啦!

唔駛客氣, 其實今天我並不是幫緊你, 而係趁你要接觸籌備婚禮的時候, 我又趁機八卦及偷師, 仲將你的經驗分享一下比 Ching Yi 家姐聽, 可以減省大家的 "腳骨力", 唔駛四處揾資料。

亦做定資料搜集, 他日我也用得著呢!你一千萬個放心, 到時我一定 "拖埋你落水", 預埋你來 "幫下眼", 你走唔甩架啦!

另外, 我覺得你好叻呀, 因為在籌備婚禮的過程中, 有好多o野都係你自己去揾資料,自己去試, 自己去訂, 親力親為, 我都幫不上什麼忙, 只是在旁分享一下你的感受。

好得意 (好奇妙的感覺), 新屋裝修就我行先, 我試先, 經驗再傳給你, 籌備婚禮就你試先, 第日教我。唔知道生兒育女係你試先, 定係我先呢? oh......可能爆冷, 係 Ching Yi 家姐先呀!! 如果真係的話, 就要佢傳授經驗比我地啦!