星期一, 10月 09, 2006

萬分期待的約會

唔好見笑, 今晚係小妹一生人第一次到紅館聽演唱會, 今晚的主角是 梁漢文, 其實並不太喜歡佢, 只係未聽過演唱會 (只試過兩次在九龍灣展貿中心聽過 903迷你拉闊音樂會, 不過我只是臨時 ”鄧腳”, 有人臨時去唔到), 而我欣賞歌星的演唱會必定要撲飛 (好似學友、克勤同Eason), 好多時都買唔到平飛 (因為我只想聽現場及感受一下氣氛, 唔想太過花費買貴飛)。

唔知今晚個 show 正唔正呢? 我好期待呀! KK 今晚要返工不能出席, 下次補返數啦! 我都好想同 KK 一齊嗌下, 重溫我地少年時的癲狂, 發洩一下心內的鬱悶 (記得讀商科學校時, 一群同學、KK 和我一齊起睇音樂劇 – 雪狼湖, 大家一齊嗌一齊大笑, 好開心哩!!! 而且學生飛仲好抵添。)

1 則留言:

匿名 說...

梗係記得和你一齊起睇嘅音樂劇 (雪狼湖),嗰陣學生飛都要$100蚊架,望住舞臺角度仲好鬼斜添,不過成班同學一齊睇,的碓好開心!

我睇報紙話梁漢文演唱會都錯,唔知係唔係呢?