星期二, 10月 10, 2006

演唱會後記

尋晚睇完演唱會後, 真係令我眼界大開, 未開 Show 之前, 有人抱住一大筒雪糕在座位堆中兜售 (要記住在 “山頂” 的坐位是十分斜的, 真係替佢擔心), 大家紛紛入坐, 好似嘉年華會o甘, 好不熱鬧。

個 Show 真係好好睇, 最好笑果 part 係 “美女廚房” 3 大主持一齊唱 「無賴」, 然後介紹周師傅出場, 佢亦即席混在美女dancer 中主唱一曲 “夏季不不不”, 佢尋晚的金句是 (對住梁炳講):「你個 Show 好似周師傅煲水o甘喎!」, 梁炳問:「即係點呀!」, 周師傅答:「即係無料到lor。」 (佢講笑啫!!!)

最精彩果 part 係梁炳在台上輪流彈奏 7 台好靚的鋼琴, 邊彈邊唱, 鋼琴有唔同的款式和顏色, 最老果部鋼琴是 1844 年的產物, 全球只得兩台, 其中一台放在蕭邦博物館作展覽, 另一台出現在尋晚的演唱會中, 很是珍貴, 而且琴音仍是好聽哩! (Edmond 用它來彈奏 “漣漪”, 十分動聽)

上台的嘉賓包括有陳奕迅、楊千嬅、鄭中基、方力申、周師傅、林海峰等。另外蘇永康和女友 Karen 在台下 support。稍嫌快歌太多 (因為我唔熟佢的快歌, 一向都鍾意佢唱慢歌情歌多d), 好彩我鍾意的歌曲都有唱, 例如:纏綿遊戲、我需要的只是愛、不願一個人、移情別戀、衣櫃裏的男人、傷了三個心、七友 和 Hey June 等等。

以前唔明白點解d人o甘鍾意去演唱會, 覺得好o徒錢 (因為自己唔係一個追星的人), 而家才明白除左內容豐富幾多o野睇之外, 最重要的是 「集體回憶」 和氣氛, 當萬幾人聚集在一起, 為某一首歌而投入去唱、去打拍子, 心內泛起的卻是過去的情懷 同 點滴的回憶 (意指該首歌流行的時侯), 大家也很有共鳴, 所以尋晚的觀眾大部分都是和我差唔多年紀的 (我想梁炳的歌流行時, 我們該是中學生吧!) 我地一齊憑住佢的歌, 穿越時空, 返回學生時代去懷緬過去。

以我山頂 $100 的飛來計, 我覺得也算是抵睇 (3個小時的 show), 下次一定要預埋 KK 先至得。

1 則留言:

匿名 說...

聽你咁講梁炳演唱會都唔錯,仲好似幾精彩喎!

我都比較鍾意慢歌多啲,快歌就麻麻,不過一個演唱會梗係有快歌同慢歌啦,配合各人嘅需要。

第曰有機會一定要一齊睇先。