星期一, 10月 02, 2006

大功告成



在今年的三、四月時, 收到一個好開心的消息, 就是我快將成為某君的姑姐啦! 很是開心。雖然嫂嫂的預產期是十一月頭, 但我已急不及待的去報讀課程學鉤一套 BB 衫褲連頭巾 (原先還打算鉤埋手套及小襪子的, 但因為實用性不高, 加上在街買亦十分平, 故此放棄了這念頭)

原來BB的毛冷絕不便宜 (因為質料較靚, 以防刮到佢地幼嫩的皮膚)。 合指一算共用了八個毛冷 (其實是七個半), 毛冷費用共 $224, 再加上學費 $200, 最後總共花了 $424 才完成小姪子的 "見面禮"。 我想在百貨公司內也可以用這價錢買一套靚衫仔 (因為我對自己的手工有些懷疑), 但卻內藏我的一點點心意, 希望佢大個仔時會鍾意啦!

其實哩套衫仔可以快D完成的 (因為我六至九月停左工, 太熱啦! 要抖暑, 免得將鉤物一拿上手, 便沾上一手手汗), 而且近十一月才完成 (得知BB的性別), 好讓我不會開錯鈕門 (男性和女性的鈕分別放左和右邊的)。

特別鳴謝:鮑叔叔、媽媽 & KK 提供意見 (裝飾的花花放在哪裡), 另外媽媽 & KK 仲幫 BB 去揀樓 (鈕) 添, 人仔細細就有5疊樓, 我都無佢o甘威呀!!!!

2 則留言:

匿名 說...

依個BB真係幸福,未出世已經有靚衫着,真羨慕!

嘩!過套衫要成$424 蚊都貴喎,我就無你咁好心機親手整套衫俾BB;我最多擇套靚衫俾BB就算。

成套BB衫好靚、好Q 呀,不過就似女仔款式多啲,可能係白色同有花嘅設計,如果係我就鍾意加埋士多啤梨落去,因為你整d士多啤梨好靚。

Big Mac 說...

多謝讚賞!

係呀! 我都覺得套衫似女仔多d, 但係冷舖d人話, bb衫好少用鉤架, 通常係織的, 所以得兩個圖比我揀咋, 而哩套就靚d。(因為我已經跟阿嫂學過織野, 所以想試下鉤lor, 同埋 bb size 細, 可以快 d 起貨 ma)

下次我會試下織的, 不過就會織大個d, 1至2歲啦!

而家d人唔似以前阿婆阿媽果代 "生o甘多個", 所以d bb 好豫貴架, 多人錫到燶!!

你都有一個士多啤梨仔啦! 遲d仲有一份小禮物 tim。估下係 mug 野?