星期二, 8月 15, 2006

超感動 .....^^.... 多謝支持

建立左自己的 blog o甘耐, 一直以來只是寫的多, 收到的回應少, 但我對於寫網誌的心並沒有動搖過。很喜歡在此空間與大家分享自己的所見所聞、日常遭遇和感想。

宜家 blog 上除了 KK, Be, ching yi 家姐 之外, 還有 匿明朋友的留言, 令我更有推動力去寫好自己的網誌, 你們的支持, 真是令我超感動 丫, 衷心說句:「無言感激」....^o^....

此外, 請大家留言時盡可能用中文, 因為此 blog 的讀者, 亦包括左我的父母、 Auntie, 日後好可能增加到其他長輩朋友, 如: 舅父, 佢地的英文水平唔高, 但我唔想因此而打垮了佢地學習新科技的心 (上網、 電郵、網誌在他們而言是很新的虛擬世界), 佢地既是有心去學習、去認識的話, 就請大家多多幫忙, 令佢地容易明白及投入我地啦!

* 簡單的英文單字應該 ok 的

2 則留言:

匿名 說...

為咗鼓勵你寫好自己的網誌,我請咗個特別嘉賓同你講句話,以表支持。

媽咪:[你是我們的小公主,你的學習能力相當強,再接再厲吧,加油!]

以上嘅說話是媽親筆的,係咪好感動呢?為咗令你勁感動,我再請個壓軸嘉賓同你講句話。

爸爸:[努力努力、繼續努力!]

以上嘅說話是爸口述,我代筆的,係咪超感動呢?千其唔好喊呀,嘻嘻。

Big Mac 說...

呵呵!!!!!!! 無錯, 真係超感動呀!!!

無諗過媽咪o甘勁, 仲記得d中文字點打喎 (自學過一陣子, 好耐無打過), aa........ 還是用緊手寫板呢?????? (可能我讚錯左添), 亦無想過爸爸肯大開金口地口述感想, 再由KK 貴手一揮的留言, 真比面喔!!

放心吧! 我會繼續努力的。