星期二, 11月 02, 2010

忐忑的心情

2010 年 10 月 28 日下午請半天假去驗眼, 預備做「激光矯視」的事前功夫, 一切看似無問題, 唯獨是我天生的「眼壓」比常人略高, 一般人的指標在 20 以下, 而我通常在 19-20 左右遊走, 屬於患上「青光眼」的高危群組。(即係視野會無故的突然收窄)

當晚意外收到幾個窩心的電話短訊問候, 有心的朋友大致叫我不用緊張, 如果真的太緊張的, 就諗佛號, 祈求佛陀保佑。其實唔知點解, 心情亳不緊張, 出奇的平靜。

終於來到 10 月 29 日了, 又是請了半天假, 心情依然唔覺緊張, 只係身邊的人不斷 "戥" 我緊張, 經常詢問我:「驚唔驚?」

終於踏出了手術室了, 由我簽「生死狀」(手術同意書) 那一刻, 一切都交左比醫生, 唉.......忘了介紹我的主診醫生「王建強」眼科醫生, 佢講野有 D 急速, 為人爽直 (有果句講果句), 唔會同你轉彎抹角。當天手術的時間如下:

下午 2:00 抵達診所 (登記、驗眼核對上次結果、分期付款、簽生死狀、講解手術 及 護理細節)
下午 3:15 手術「第一階段」開始 (當時醫生同一時段為 6 名病人 (前 4 後 2) 做手術, 所以大家要在手術室內等候手術室、儀器 和 醫生有空)
下午 4:30 手術「第二階段」開始 (因為其中一位病人進行 「第一階段」手術後 "見暈", 所以醫護花了點時間去照顧安置她)
下午 5:30 離開手術室
下午 5:30 - 6:00 小休、去洗手間、用眼罩封眼 及 離開診所

躺上手術床時, 或多或少總有點緊張, 心內不斷諗著「般若般羅蜜多心經」去穩定 同 平靜心神。醫生吩咐我:「向前望」, 其實我已經好努力去做, 只可惜有時候, 尤其當我雙眼的視線 "白濛濛 / 黑漆漆" 一片時, 心內不禁一怯, 腦內一片空白, 何處是前方, 無晒視線焦點, 我應該點樣配合醫生呀?

之後又叫我望住綠色訊號燈, 望定以後, 它會自動轉成紅色燈及打磨角膜瓣。然後醫生會幫眼睛清理 (污物), 再將角膜瓣蓋好, 這段時間雙眼望到有人在我眼球上 "攪來攪去", 不過我卻唔郁得, 眼球不期然想 "縮" (因太敏感想躲開), 結果被醫生喝止, 叫我望燈號 (其實視線上根本看不清燈號在那裡)。

手術後雙眼有點 "醃"、又有點 "銀", 好似雙眼極疲累o甘, 好想合上眼休息, 睇o野好花精神。然後大約晚上 7:00, 一切的不適症狀已經減退了, 只剩下 "畏光" 吧, 只好戴上 cap 帽在家晚飯, 翌日...............明天再續

沒有留言: