星期五, 9月 03, 2010

我輩的「集體回憶」

某天一群親朋戚友飲茶詳談, 在座有幾位「老表」同我差不多年紀, 有的比我大, 亦有的比我少。想當年, 大約 7、80 年代啦!  那時經濟起飛, 即使係「小康之家」, 家家戶戶都流行著生育 "兩名" 或以上的孩子, 少的會生育兩、三名, 多的甚至生育五至七名小孩, 好不熱鬧。

記得果時住在公共屋村, 家家戶戶偶然都會傳出 "打仔、鬧仔" 聲, 人人習以為常, 不似而家的小朋友, 一名起、兩名止, 個個都是「小王子」、「小公主」, 被驕縱、矜貴到不得了!!

談起當時, 我家大哥、兩位表姐差不多年紀, 所以經常「三為一體」聯隊去玩的, 掉低我地去......「睇水」(當有大人過來視察時, 便要 "講大話" 的話佢地去左廁所)。然後姐姐、另一表姐同我又是年紀相若, 結隊同玩, 有樣學樣的 order "次一代" (低我地一輩) 的「老表」睇水, 又或者 "輕微的欺負" 佢地, 哈哈!!!

再講起當年的「髮型」, 嘩.......要養幾名孩子, 對 "小康家庭" 父母來講, 絕不輕鬆, 所以佢地已經係「新潮思維的創先者」 ─── 懂得 "親子" 的親手為孩子們理髮, 那時候, 個個女孩子都是 "齊陰的 Bob頭"、男孩子就人人也是 "屎塔蓋頭" (好似揾個湯碗 Cup 住個頭剪的一樣), 實在「薯嘜」死了!!  有一期仲十分流行夫妻在家 "自行電髮", 用剩的電髮藥水, 一於唔好 o徒, 用來比子女 "電鬈 D 陰", 令到個個小孩都活像 "一頭貴婦狗" 一樣, 好攪笑!

卻是我輩的「集體回憶」!  唔信????  你睇而家新世代的「小王子」、「小公主」, 年紀少少已經上髮廊理髮了!  當時我是升中一才 "第一次" 去髮廊理髮架咋!!  已經覺得自己 "好駕世"了, 因為.........終於可以「擺脫薯嘜頭」了!!

雖然父母曾經賜我「薯嘜頭」(面對同學時有點羞, 因為有時失手, 真的剪的好醜), 不過卻是親子活動之一, 而且年中慳返唔少 "理髮費", 才能捱大 "三條化骨龍" 咋!!  也值得回味!

沒有留言: