星期一, 8月 30, 2010

脆弱時候想起誰

飯局後, 一群朋友結隊的乘巴士離開餐廳, 回到大都市中各自轉車歸家, 車上大家暢談甚歡, 突然一名女孩額上流著豆大的汗珠, 叫道:「大鑊!!  我覺得好肚痛, 唔得啦, 我要立即落車」, 此時雖然車子並未到達目的地, 但大家陪同佢立即落車。

當腳步踏出車廂, 腳還未站穩, 女孩又叫:「唔掂, 我的頭好暈, 行唔到了!!  扶我揾處地方坐低。」友人立即伸手扶著佢走 (此時佢已經走得 "左搖右擺", 步履不穩了!), 另一些友人幫佢攞手袋, 走入最近的後巷, 見到石壆, 不顧身勢的立即坐下, 即使那處附近佈滿 "小強" (蟑螂), 也得忍著驚嚇先安頓好身子。友人取出醒神藥油比佢吸索、塗抹 及 看顧著佢, 另一些友人就走到附近街道揾廁所。

最後得到一家窗簾店老闆娘的幫忙, 暫緩收舖, 先借廁所比佢解決, 之後女孩的臉色由蒼白轉回 "有點血色", 恢復過來了。

你有遇過類似的事件嗎?  當你在生命裏最脆弱、最無助、最需要別人幫忙的時候, 你......會想起誰?  是心目中的那一位他 / 她嗎?  如果他 / 她口中說著:「很愛你」, 卻在你最需要援手時 "失蹤", 甚至不是為著公事, 只為慾望享樂而忘記了你, 不會出現你身旁, 你....感覺如何?

當你要一人獨撐著去面對困境, 又或是 "好彩" 的遇上 "好心的陌生人" 幫助你, 除了感激 "熱心的好人" 外, 你心內亦想他 / 她會出現伴著你、支持你。假如他 / 她事後知道了事發經過, 無關懷的安慰你、問候你, 而是 "怪責" 你:「點解你出事時, 我並唔係 "第一個" 知架!  究竟你同 "幫助" 你的人是什麼關係?」  此時你的心情會如何?

如果忠誠的好友比起你更可靠, 更會在我困難時, 不問原由, 先助我脫離險境, 那麼身邊他 / 她 是否連朋友都不如? (只顧責怪我)。

當你脆弱的時候, 你會想起誰, 那就証明他 / 她在你心目中有著一定的地位, 至少你對佢投下信任的一票, 佢能給你提供「安全感」。

沒有留言: