星期四, 8月 19, 2010

你愛那一類男人?

飯後一群女生談論著「男人」的話題, 當中有已婚、未婚 及 已育有小孩的。

A: 最近上映的「潛行凶間」好好睇, 大家有時間不妨一看。

B: 我知.....你鍾意靚仔男主角「里安納度狄卡比奧」丫嘛!

A: 才不!!!   雖然佢係靚仔, 但唔係我鍾意的類型, 因為佢太「o靚仔」 (年輕) 了!

B: 佢而家都唔靚仔, 老左啦!  以前做「鐵達尼」時年青 D 靚仔 D。

A: 我鍾意 D 成熟 D 的男士, 因為 Man D、有男人味 同 安全感多 D。

C (附和著): 係呀, 係呀, 我都好認同, 男人都係 "年紀大" 的 好 D, 我都鍾意「成熟型男士」。

D: 嗄???  o甘你地咪好鍾意 「老爺」囉? (註:「老爺」係以舊公司 "大老闆" 的匿稱)

A: 才不!!!!!!  「老爺」對我來講, 都係太 "後生" 了!!  (其實大約 65 歲)。 好似「嘉誠哥」o甘的年紀就差不多夠「成熟」了!!  (大約 80歲)。 除了年紀, 佢的積蓄 (財富) 都夠晒成熟, 令人好有安全感, 哈哈!!!

女士們, 你地又愛那一類型的男士呢?  靚仔、o靚仔 (年青的)、成熟型、事業型、才華型 (通常此類型有才華, 樣貌卻.....少少騎呢)。

沒有留言: