星期三, 8月 18, 2010

「六國」未必「大封相」

相約了舊同事晚飯聚舊, 原本地點約在灣仔食「日式任食放題」, 後來因為訂不到位 (滿座), 只好退求其次, 食「澳洲 (美) 式的扒」, 結果有人在當天中午食左 "扒扒", 唔想晚上重覆, 我地又再更改行程, 先預訂了「灣景國際酒店」的 自助晚餐 (因為網上有 8 折優惠劵), 然後再預訂了「六國酒店 Le Menu」的 自助晚餐 (同事話免加一, 而且口碑幾好, 仲有好好玩的 "爆谷機" 喎!)

幾經波折, 「六國酒店」當日原本客滿, 後來經我地苦苦哀求下, 可能佢感受到我地的誠意, 決意在 接待櫃位 外出的空地 多加一張檯比我地, 因為有冷氣, 所以我地唔介意, 終於有得「食好野, 有少少期待」啊!

唔講o甘多, 睇o下我食左咩野:

冷盤類:雖然無生蠔, 但有蝦、螺 (有 d 沙) 同 龍蝦仔 (有膏) 的代替。
沙律類:雜菌沙律、牛展沙律 (好好味但辣左 d)、青瓜、煙三文魚、火腿

冷盤類:蕃茄仔 (鮮甜)、煙立魚、煙三文魚、紅腰豆、雜菌沙律、薯仔沙律
日式類:熟蝦壽司、墨魚壽司、日式魚蛋、帶子群邊 配 喬麥麵

熱葷類:燒雞、炒芥蘭 (好老, 有渣)、羊架、白汁芝士雜菌、腸仔、三色椒煮雜色螺絲粉、火腿、蘿蔔牛腩 (蘿蔔好甜)

粉麵類:(場內有一檔粉麵檔, 食客可以自選材料, 交比廚師去煮熟, 再配以清湯、豬骨湯 或 喇沙湯底) 我只選了各款餸菜 (芽菜、雜菌、生菜、豆卜), 不含粉麵

生果及甜品:(還有各式甜品, 如:格仔餅 及 雪糕無上鏡), 因為我食唔落, 無攞了!  圖中的芝士薯蓉焗蟹殼係同事為我攞的, 味道一般, 而且好 "漏"。

當日中午其實小妹公司 "請飲茶" 已經食到好滿足, 我以為晚上的自助餐一定無咩野胃口 (戰鬥力), 誰知道當日我由晚上 6:30 不停口的食到 大約 9:00, 勁!!!  

各同事之中, 我係唯一一個 「由頭帶到落尾」架, 名副其實的「大食 Mac」真係 "當之無愧" 啊!  (相信男士們的 "食力" 都未必夠我厲害, 哈哈!!)  埋單位位 $230。

所以話呢....「六國」未必一定「大封相」的, 可能只會產生「大食 Mac」而己!  你想唔想見識「大食 Mac」的威力呢???  如果想的話, 不妨同我秘書約個時間啦!!!

沒有留言: