星期三, 10月 14, 2009

惹味的三文魚扒

我好耐無入廚了, 有點怕退步! 某天趁老爸不在家, 一於和媽媽 "作反" 先!! (煮佢唔食的野來食), 結果我整左三文魚扒, 貪其含豐富的魚油 (Omega 3) 對媽媽的健康好一點嘛!

原來急凍的三文魚扒價錢都唔平架! 左揀右揀之下, 才揾到一份 (兩塊的) $29 的, 仲要係一塊靚一塊唔靚 (唔靚的放在盒底, 被遮住, 睇唔到), 好啦........等我講解一下我的製作過程啦! 去片........

1) 解凍三文魚扒後, 沖洗, 印乾水, 用少量鹽醃
2) 半個洋蔥切粒, 備用
3) 將三文魚扒的兩面煎至金黃色, 撈起
4) 爆香洋蔥粒後, 落少許糖, 再放入三文魚扒, 加少量清水, 合上蓋煮
5) 2-3 分鐘後三文魚該已全熟, 食得!!

大家不妨試o下啦!

1 則留言:

匿名 說...

個賣相真的不錯, 但未知味道如何? 快d問下我個為食嫘咪先.