星期四, 8月 20, 2009

何謂 "清兵" 頭

一對同居的男女, 佢地喜歡以 "鬥咀" 的方式相處, 令人感到似頂咀的朋友多於戀人關係, 女生向我轉述了以下的故事:

女生在家中敷面 (做 facial), 當時她用 "頭 cool" 束起頭髮,
忽然男友說: 你快放下 "頭 cool" 吧! 你看你......活像 "清兵" 似的!

聽罷我不明所以, 向女生問過明白
我: 那即係點呀, 我唔明呀?
女生: 佢呀.....幾衰呀!! 明知我的額 "生我高", 說我梳起留陰, 活像 "清兵" 一樣, 你知啦........."清兵" 的髮型係從頭頂中間至後方架嘛! 正衰人!

啊............原來係o甘解, 我立即忍唔住狂笑了! (腦中浮現著古裝電視劇的 "清兵" 造型)

沒有留言: