星期日, 6月 21, 2009

父親節, 食屎忽.......(seafood)

今年的父親節原定了正日 (我返學走堂) 帶同姪仔及父母去郊遊, 我和 KK 還一早搜集了資料, 只可惜........天公不造美, 碰上了作打風的炎熱悶焗日子, 又怕會有驟雨, 還是選擇室內節目吧!

爸爸臨時臨急的食欲興起, 多得有大哥大嫂的落力安排下, 得以順利完成其心願, 我想幾位父親大人 (爸爸、舅父、哥哥) 也應該高興吧!

我地中午先聚在一起午餐, 餐後去街市搜購海鮮, 然後去大哥家中和姪仔遊玩、瞓晏覺, 晚上入流浮山 (海景酒家) 食海鮮, 盡興而歸。 我地的餐單有:

1) 豆腐鮮魚時菜湯 X 2 窩 (酒家送的) - 幾好味, 其實該送 1 窩, 不過侍應攞多次, 我地又飲多次
2) 清蒸鮑魚 10 隻 - 蒸完出來都好大隻 (無 mug 縮水), 幾鮮味, 如果有陳皮蒸更好!
3) 蒜茸粉絲開邊蒸象拔蚌 10 隻 - 蒜茸粉絲夠惹味, 象拔蚌又夠鮮!
4) 豉油皇蝦碌 1 斤 - 好好味, 肉又夠彈牙, 只係略咸!
5) 豉椒炒花甲 2 斤 - 無 mug 特別, "無沙" 值得一讚!
6) 薑蔥炒膏蟹 (近 2 斤) - 比想像中多膏, 但係略散, 好難夾起食
7) 清蒸老虎斑 (近 1.5 斤) - 既滑又有魚味, 一個字 "正"!!!
8) 雞油灼生菜 - 唔特別, 略細碟 (加餸)
9) 招牌炒飯 - 唔特別, 略細碟 (加餸-幾乎食晒才記起未影相, 哈哈!)

海鮮買料大約 $650, 另外酒家來料加工、加餸 及 酒水共約 $800, 總數都唔駛 $1500, 算係一餐豐富開心的海鮮夜啦!








































沒有留言: