星期五, 6月 19, 2009

心思思, 我想試………….

朋友由於身體狀況唔可以飲用 「肉骨茶」, 於是轉贈左兩包「肉骨茶」湯料比我。

講起「肉骨茶」, 我記得果次去新加坡旅行, 那份「肉骨茶」及白飯、油炸鬼的早餐, 令人印象難忘, 因為在香港, 好少人晨早流流食飯當旱餐, 仲要配上香濃藥材味又啖啖肉的 「肉骨茶」, 連我 E 個 大胃王都被嚇親, 可想而言有幾厲害!

製作方法看似簡單:
1) 將清水、湯料 (錫紙袋包裝) 及 蒜頭 20 瓣 一并置入鍋內烹煮至滾
2) 加入已汞水的排骨, 湯再煮沸後, 轉中火繼續烹煮 35 分鐘, 加入黑醬油, 熄火燜 20 分鐘。

你睇……….一瞬間你就變身成為 “大廚” 了!

聽聞曾蔭權都吃不到「黃亞細的肉骨茶」(無開舖), 想一想自己卻可以安坐家中, 印印腳的食到舔舔脷, 你話我幾威!!! 一於趁日後有機會的時候, 整o下美味 「肉骨茶」飲先, 聽講 「肉骨茶」係補身架! 不過唔知補 d mug 呢?

沒有留言: