星期四, 4月 02, 2009

烏龍 vs 執二攤

早前收到老闆電郵, 說有台灣代理來公司開會, 及邀請大家一同食午飯, 於是我十分醒目的叫媽媽不用為我預備午餐飯盒, 點知..........

原來此封電郵唔係 "人人有" 架 (我當初以為人人有, 原來只得部份同事有的), 而老闆又 "擺烏龍" 地傳錯了比我 (其實想傳比另一位同事), 結果.............

那位同事當然要出席飯局啦, 而我呢.........就有幸 "執二攤" (食佢的飯盒), 不用為午餐而煩惱, 多好! 原來佢奶奶的 "手勢" 好好架, 好味道!

多謝同事的割愛, 亦感激老闆的 "烏龍", 我才有幸可試新食物 (我家好少煮麵架)。

莫非老闆趁 "愚人節" 想整蠱我???

沒有留言: