星期五, 4月 03, 2009

觀點與角度

好多事情都只在於 "觀點與角度" 。 講者無心, 不過有時候聽者有意, 就好似最近熱烘烘的 "議員講粗口", 又或者 "才子陶傑侮辱菲國" 一事。

圍繞我身邊的, 還有 "某人" 聽見別人說 "有無攪錯" 及 "黐線" 等字眼 (不點名說的), 自己對號入座, 事後無理取鬧之餘, 還惡人先告狀的投訴別人, 弄至兩敗俱傷, 損人而不利己的事, 點解要做呢?

某天廚房內傳來 "叮飯" 的香氣, 入內斟水的我看見了 A、B 二人, 對話如下:

我: 嘩....好香臘腸味呀, 邊個食臘腸啊?
A 指著 B 說: 佢 (B) 呀, 佢係臘腸
B (半開玩笑) 說: 啊......你 (A) 做 mug 話我臘腸啊? o甘你係 mug 野? 潤腸嗎?
我 (搭訕): 係 粉腸 啊!

然後三人哈哈大笑............還笑說剛才的 "臘腸、潤腸、粉腸" 理論, 感到人身受攻擊, 令我地的情緒好唔開心, 要向別人投訴才可添!

「人」果然係 "活學活用", 學衰o野學得零舍快, 哈哈.............. 所以好多事, 只在於 "觀點與角度", 如果你沒有做錯, 為何o甘 "著緊" 人地的評價? (難道身有 "屎" 嗎?)

沒有留言: