星期三, 4月 29, 2009

咸蛋超人《上、下集》

咸蛋超人對付怪獸係人都知, 而且佢的嘜頭你一定唔會忘記的, 就係........ 擁有一雙又腫又大的咸蛋眼。
E 幾日我成了 咸蛋超人 的主角啦! 星期日晚上入睡, 不知幾時睜開眼發現有困難, 原來左眼被惡蚊針腫了, 朝早起來, 帶住無奈的心情跟樣衰的樣貌返工。那天早上臨出門前, 還發現蚊子在我眼前飛來飛去的 "示威", 只可惜趕時間...........

星期一晚特意早些入房捕蚊, 個幾兩個小時之後, 無功而還, 以為惡蚊已經離開了房間, 怎知道凌晨兩點幾.........你睇...........我的左眼 (又係左眼) 便腫得如圖中一樣

超級勁樣衰的返工呀! 難道睇醫生說被蚊針咩?? 一連幾日在我身上上演 咸蛋超人《上、下集》, 邊個夠我威??

沒有留言: