星期三, 2月 18, 2009

北海道 之 奇想篇

今次去旅行, 卸下平時返工的繁忙, 令我想到了一點點事 (畢竟我是一個天生愛 "思考" 的人啊!), 得到少少啟發:

1) 珍惜刻下 ── 今次有幸陪同父母一齊去旅行, 真的很開心, 知道自己年紀漸大的同時, 也感受得到佢地老去, 尤幸佢地仍有體力陪我四處遊歷, 將來必成為我的美好回憶。

2) 樂於任性 ── 在香港, 每逢天氣潮濕, 出門時父母總會 "再三叮囑" 你帶傘啊! 誰想過在那 5 天的旅程中, 佢地竟然 "任性" 的跟我一起 "淋雨" 喎? 落雪 其實相等於 落雨, 只係雨點落至零度或以下的地方, 才會變成雪之嘛!

回想起來, 都幾攪笑架, 香港人喜歡比貴一點的旅費, 為的就係去別的地方, 感受一下落雪的氣氛, 還說什麼 "浪漫" 的, 點解平日在香港 "落雨" 不見得 "浪漫", 只感覺 "麻煩"?

3) 解開珈鎖 ── 留意到日本酒店的廁所空間好細, 大部份都係用玻璃纖維 "啤" 出來的, 姐姐曾聽說它的設計係方便發生地震時, 用作 "避難" 之用, 因此它雖然細, 卻有不俗的硬度去保護性命。

當時立即慶幸自己活在無風無浪的香港, 如果我天生是日本人, 要經常受地震之苦, 那塵世間的一切, 又何必再o甘執著呢? 或者..........明天我唔喜歡的人已經因為天災而消失於世上, 何不好好活在當下?

沒有留言: