星期四, 10月 23, 2008

烏龍王

小妹有帶飯盒返工食的習慣, 家中有兩個固定的膠飯盒裝飯, 早上在雪櫃取出昨晚預備的飯盒出來, 放進圖中的保溫袋中運送至公司 (保溫袋的鍚紙塗層可防止露水整濕手袋)。

「烏龍王」除左係名茶之外, 原來仲係我的 "新花名", 中午時接到媽媽來電, 內容如下:

媽媽: Big Mac, 我唔係想鬧你, 不過講比你知, 今早你返工取飯盒出來時, 竟然將另一個 "備用飯盒" (吉的) 放進雪櫃內, 你自己知唔知.......多好笑啊!

我: 哎呀.......(尷尬傻笑), 係咩?? 我唔知呀.....因為今早想取飯盒返工時才發現前晚回家忘了取出吉飯盒, 今早急急忙的取飯盒入保溫袋, 可能因此............順理成章的幫 "兩個飯盒" 掉位, 嘻嘻...... 我雪住個吉盒做什麼呢?

正一 「烏龍王」!!!

2 則留言:

匿名 說...

你的無意舉動,霎時使我開懷大笑!
(ma ma )

匿名 說...

好好笑呀, 未知是否與你成日食大頭蝦同埋飲烏龍茶有關呢?