星期三, 10月 22, 2008

假期前夕的渡假之旅

今日放假, 早在尋晚已經興奮莫名, 雖然 "嚴重鼻敏感" 昨午又來襲擊我, 令到我 "紙巾不離身, 鼻水長流", 但無損我放學去尋歡的雅興

放學後和朋友去食一個快餐, 然後漫步至灣仔海濱長廊, 欣賞對岸海景之餘, 又可以聽o下海浪聲, 用手機拍下 "美妙景致", 立時心情都舒暢一點

從港島區望向尖沙咀海岸的景色 遠不及 從九龍區望向港島區, 因為港島區高樓大廈林立, 霓虹燈又較多, 色彩斑斕, 令人目不暇給, 不過我的手機卻拍下一幅得意之作, 金紫荊的銅像配襯住點點霓虹燈光, 幾靚!








之後還特意乘坐天星小輪去尖沙咀添, 不過而家的小輪唔知係開得快, 還是維多利亞港兩旁收窄了, 好快就到目的地啦, 相比小時候坐渡海小輪, 好似快左好多呀!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,金紫荊廣塲那幅相片拍得很美,主体突出,背景依稀可見,我十分喜愛這種表達的技巧(老婦)