星期日, 10月 12, 2008

我係普通人

大家記得益力多的廣告嗎? "你今日飲左未呀?"

尋日朋友傳來訊息: "及時行樂,快樂從來不需要理由,你今日快樂咗未呀?"

哈哈.......等我每天一早也對自己o甘講先, 也許在 "自我催眠" 的狀況下, 每天也會很開心呢!

和朋友談起話來, 發現好多時唔開心的原因係 "我地太介意別人眼中的自己", 甚至因為 "過份的反省", 引致 "對自我的期望過高", 時刻為自己的 "行為舉止" 加上了許多規條限制, 因此活得不快

原來...只要告訴自己: "我係一個普通人", 普通人也會犯錯, 錯左唔緊要, 最多改返啱, o甘好多事 根本可以解決, 而且不會對自己期望過高, 心理包袱細了, 人也活得輕鬆快樂一點

放鬆一點, 做個 "普通人" 啦!

沒有留言: