星期日, 6月 15, 2008

Happy Daddy's Day

小時候, 潮流男士興 "留鬚", 家庭教育興 "父母中, 一個做好人, 一個做醜人" 的模式, 因此...........

我的爸爸曾經係一個 "長毛飛" - 中長頭髮, 留鬚, 窄身上衫, 喇叭褲的打扮 (活像當時樂壇上的 "許冠傑" 及 "林子祥" 的混合版, 雖然幾型, 但我卻極怕 "親親他", 因為鬚子實在太 "吉" 人了

至於家庭教育方面, 媽媽就係 "好人" 角色, 爸爸就迫住做醜人了, 一副嚴父的角色, 不苟言笑, 教細路們不敢 "埋身", 更何況揾佢談心呢!

中國的男士們, 大都不懂得表達心中所想, 因此爸爸無同我地 "入肉的" 溝通, 但我也深知佢係愛我地, 愛媽媽, 否則也不會放工後, 放假時也趕回來這個家幫忙打點一切 (如: 教細路英文 - 溫習, 好等媽媽專心煮飯, 做家務)

爸爸: 面對住你, 細路們也不懂表達, 但係..........我只想講: [我地也愛你, 感激你在年青時為我地, 為家庭付出的一切心血, 今天雖然你行動緩慢了, 身型也看似 "縮水" (無以前o甘健碩), 但卻無減我地對你的尊敬, 適當的時候, 大樹也該 "抖一抖" (因為你為我地遮風擋雨得太久了, 也會疲累), 讓個機會比我地回饋你, 照顧你, 好嗎? Daddy, I love you!!]

希望你欣賞昨晚同你食泰國菜慶祝 "父親節" 的那一份心意啦!

2 則留言:

Unknown 說...

天天都係父親節,我Henry仔天天致電爺爺買多多,好sweet呀!

匿名 說...

Henry 仔, 你應該天天致電爺爺, 請佢飲多多才對, o甘先至 sweet 架!