星期三, 8月 22, 2007

高手過招 - 教我面紅啊!!

尋晚的跳舞課程, 由於有某幾個動作, 我和阿 Be 都做得唔好, 因此導師分開我地, 個別的教授和練習, 趁空檔期間, 難得有機會與高手 "有心人" 過招, 真係榮幸啊!

"有心人" 係女性跳男步的, 雖然我地身形上有少許差異 (身高), 難得的卻是出奇的 "夾"。

佢的拍子感極強, 而我則比較弱 (易亂), 所以跳舞的全程均由 "他" 帶領我 (亦乎合標準舞的宗旨:由男性主導, 女性配合), 而且因為彼此係女性的關係, 我地之間並無任何芥蒂, 我地的身體貼得十分近, 跳舞期間, 我完全感到佢肚皮的起伏 (我倆的盤骨好像有磁石般牽引住), 相反我和阿 Be 之間卻有一大條罅隙, 因此跳舞時腳步要跨大一點才可追上對方。

今次跟高手過招真係令我獲益良多, 令我知道自己應該如何配合 "男步", 我會好好練習的。 多謝 "有心人" 令我嘗試到 「前所未有」 的跳舞感受, 在那共舞的一瞬間, 完全 feel (感受) 到自己 lady (女性) 的一面, 想起來, 不禁讓我面紅啊!

沒有留言: