星期六, 8月 18, 2007

失望而回 - 西田 BB 餐廳

趁假期, 同 KK 及媽媽飲茶後, 出左沙田逛一圈, 雖然只是星期六的中午, 但已經人頭湧湧了。

特意去左西田的 BB 餐廳, 到此一遊, 感覺十分失望, 因為實在太..................細了, 難道餐廳認為出生率下降便唔需要 o甘大的地方? 該地方讓人感到焗促, 只得6個 BB 坐位及 2間母乳餵哺室。 比 D 相片大家睇一下啦!




3 則留言:

匿名 說...

你好嘢都唔係影我嘅,仲等我放晒post,但就只係影到我隻手指,大家不仿睇吓右邊張相就知真相,好慘呀,嗚......嗚......!

Big Mac 說...

其實在另一幅相有你的 "貓樣", 不過我懶得執相 (幫你加眼罩), 所以才唔放果一張相啫, 唔駛嬲喎! 以閣下的 "美貌", BB 見到都想..............吐啦!

哈哈哈哈哈哈哈哈.......

匿名 說...

我是不會看少自己啊!
因為我是智者,我懂得欣賞自己的美貌,我係美女,當然是很多人嫉妒的,你別羡慕太多.