星期一, 5月 28, 2007

回憶 – 遊戲篇

大家細個果陣, 玩過 D mug 野遊戲呢? 以下係我玩過果 D game:

1. 小明 / 包剪 Dump / 猜皇帝 (通常係兒童第一樣接觸的遊戲, 有時等車、坐車亦可以在無道具下進行, 好方便)。
2. 黑白 (成日 “懶” 快手, 玩完對手會好痛)
3. 天下太平 (係好好玩的遊戲, 直至中學, 我都仲會課餘同同學仔玩)
4. 何家公雞何家猜 (通常玩得太快的時候, 都會講錯或做錯動作)
5. 伏匿匿 (最適宜一大群小朋友一齊玩)
6. 捉E因 (刺激過 “伏匿匿”, 因為無得匿, 要快手快腳走去 “埋周”, 又可以去救被捉的同伴)
7. 紅綠燈 (地方細細都玩得)
8. 狐狸先生 (通常 “做捉” 果個都好慘, 因為有D人會趁佢 “背住” 的時候襲擊佢)
9. 扮教師 (幾個小朋友輪流扮教師授課, 有時仲好認真的出埋 “試卷” tim, 我仲記得我試過著媽媽的高踭鞋扮教師, 其實個遊戲幾益智呀, 因為有o野學)
10. 兵捉賊 (兒時哥哥成日騎在三輪車上做兵, 我和姐姐一個要做車伕推車, 一個做賊被人追, 而家諗返覺得好好笑, 好幼稚呀!)
11. 港姐 (衣架係冠后, 雞毛掃係權杖, 被係斗蓬, 衣夾係襟針, 仲會一面繞場, 一面哼音樂)
12. 時裝設計 (用床上的被舖 “嬲嬲搭搭”, 變成唔同的時裝)
13. 拋手巾 (家中成日四個人玩架, 有時參予者會 “擠眉弄眼” 互相通水, “拋手巾” 者會「被玩」好耐架)
14. 潛烏龜 (做烏龜的最終會被人笑)
15. 東南西北 (集合 “摺紙” + “創意” 的遊戲, 通常內裏寫的o野 “好無聊”)
16. 木頭公仔 (成人最喜歡叫 “坐唔定” 的細路玩 E 款遊戲, 因為細路會 “乖乖地坐定”)
17. 口頭接龍 (即係如:(開題) 龍馬精神, (下一位) 神經質, (再下一位) 質量……….)
18. 射波子 (男生有時以此作較量, 去贏對方的靚靚波子, 情況尤如拍公仔紙)
19. 家用版彈珠機 (兩人各據桌的一方, 手持一把長間尺, 波子在兩人之間游走, 兩人要利用長間尺保衛桌子邊緣, 被掂到者當輸)
20. 拖鞋踢踢踢 (一人也可以玩, 先用一隻腳將拖鞋飛脫至遠D的前方, 單腳 (有著拖鞋果隻) 跳, 跳至該處穿回拖鞋)

下回再續 ^^

3 則留言:

Big Mac 說...

21) 小皮球 (要念口訣的:小皮球, 香蕉油, 哪兒開花一十一.........)
22) 火車 (大家搭膊頭, 連成一列火車, 成日都會爭做火車頭架)
23) 有隻雀仔跌落水 (有兩個小朋友舉起雙手, 口中唱歌, 其他小朋友在佢地的胸前走過, 歌聲一停, 睇o下捉到邊個)
24) 爭櫈仔(同以上 23 的玩法差不多)
25) 河嘛 (用作分組的, 一係手掌朝天, 一係手背朝天)
26) 包揼少出 (同以上 25 一樣, 不過是出包 或者 出揼)

匿名 說...

仲有....

1.守龍門 (妳阿哥係小志強,妳係林原三,最後......妳食波餅)
2.扔水袋落街

Big Mac 說...

嘩!!! 歡迎你的留言呀, 老虎仔 ^^

不過你係o甘爆晒我D 私隱喎, 薯.......唔好o甘大聲比人知 - 我係林原三呀! (我怕被人追住攞簽名呀!) 阿哥鍾意做戴志偉多D架。(因為係主角) KK 好似被屈做 "泰來"。

仲有放膠袋 (好似放風箏o甘, 用線綁好膠袋, o係屋企的露台放)