星期五, 4月 27, 2007

好文章, 齊分享

以下係朋友 I 傳給我的文章, 讀完之後, 有所啟發, 轉列出來, 等大家一齊分享呀!


再重提一次,我最怕撘的士,個司機問我「應該點行?」,俾錢撘的士並不是大晒,但一個職業司機連行邊條路都唔識,咁唔尃業,仲要煩到個客,作為消費者,我絕對有權不滿,尤其是當我表示不滿時「o下?!你問我呀?!」 對方的回覆九成是「唔好意思,我替工黎!」 你都知你係替工,你要真係替到人工作先得架,唔識路仲黎做替工?!又或者「唔好意思,我對面海過黎,唔熟路」,咁點解你仲要接我生意,咩道理呀?! 唔好同我講「搵食~~」,搵食咪應該裝備好自己,毫無準備出黎搵食,就即係「呃食!」,奈何世上充斥著太多呃食扮搵食的人!

雖然講得好似好火,但每次對方問我「應該點行?」,最後我仍是死死氣回答,跟著又心心不忿,自責又一次姑息了他們,「下次我一定唔會咁答佢地」,但應該點對付,一直唔諗到,直至早幾日.....


我和一個男子乘撘的士,上車後,告之要往目的地,的士司機開始自言自語,「左轉出?...直去轉右出?」,見我們沒反應,對方索性停低架車,重覆再問「左轉出定應該直去轉右出呢?」,我當時已無名火起「又遇到呢d司機!」 此時司機竟然再重覆問題,我身旁的男子好淡然咁回答「你慢慢諗下先!」

嘩!我簡直覺得呢句係「絕」,就算下次個司機問我「應該點行?」,我都可以答「你慢慢諗下先」,諗唔到我咪落車羅!然後個司機終於有所決定 「轉左出啦....轉左出岩..」半答自己半問我們,我和男子再沒回答,過了一會,司機又開腔「係咪一直去.....唔好意思,我對面海車」,我們沒有回應,十秒後,司機又再問「直去岩呀呵?!我對面海車,唔多熟!」,我在旁的男子再開腔 「你打上台問下岩唔岩?」

嘩!出到呢句都好串了,司機沒有問上台,不語憑信念繼續駛向前,之後亦沒有再問路,我與男子對望,他向司機身後做了一個鬼臉,好不威風,一幅「唔俾d顏色你都唔知味」的神情。


你睇完後又有無得著呢?

沒有留言: