星期三, 4月 04, 2007

阿Be 好 man 啊!

尋晚同阿 Be正式上社交舞堂, 阿 sir 同 miss 分別教 Tango (探戈) 的男女舞步, 阿Be是第一次接觸社交舞, 而我則第一次接觸Tango (探戈) 的女步。

教授過後, 我地開始自行練習, 一時間頓覺自己好 lady, 而阿Be亦好努力的記住舞步。開始時, 我地略見生硬, 時間耐了, 則流暢了許多, 連阿sir、同學及我也禁不住要讚阿 Be "好叻仔"、"勁"!!! (在1小時的課堂上, 已經可以初步掌握到 Tango 的3組動作了)

晚飯時我問起阿Be 跳舞難唔難? 佢話一向對"拍子" 唔感敏, 所以覺得有點難。 其實計我話, 聽拍子可以練習, 佢已經做得唔錯了, 而且我一向覺得 Tango 係一隻幾難的舞, 因為節奏時快時慢, 而且動作一唔流暢, 便好似機械人打交o甘, 唔好睇。 我比較喜歡 "華爾滋" (慢三), 動作優美之餘, 音樂旋律亦動聽, 舞步較易掌握。

在此要讚一下 "阿Be, 你好 man 啊!"

*PS: 和阿Be跳舞時, 有時四目交投, 令我回想起我地初相識 "眼神小曖昧" 的時候 (猜不透對方的心, 你追我躲的感覺), 感覺 sweet sweet 呀! 希望籍此増進我地彼此的感情。

沒有留言: