星期三, 1月 10, 2007

訓練的機會

我好開心公司最近提供左一個訓練的機會比同事 (包括我在內)

因為工作的關係, 有時係會接觸到信用狀 (LC)的, 因為同事和我也對此不太熟悉 (過往只接觸過一小部分的流程)。 公司有見及此, 在坊間選出一些課程比同事就讀, 如果同事附合以下兩個條件, 公司會全數回饋同事 (即係同事而家自資就讀先)

1) 出席全數課堂 (10堂) 或 出席不足者, 但能考試合格
2) 一份簡單的報告 (就讀課程後的報告)

其實課程的時間比較差, 逢星期六的晚上 1900-2130, (10 個星期), 所以部份的同事放棄就讀機會 (有些因為已經修讀左幾個學科, 負擔不來, 有些因為撞其他課程的返學時間, 有些因為夜, 有些因為星期六想陪家人)。最終只剩下我 和 同事 J 二人報讀。

對我而言, o甘難得公司肯比錢陪訓, 而且學成的知識及証書又是屬於自己的, 我梗係唔會錯失機會, 一於報讀。但就錯失左陪舅父晚飯的機會啦 (佢逢星期六放假, 到我家中晚飯), 但 10 個星期, 好快過啫。

希望公司將會繼續提供唔同的課程比同事啦, 如英文口語 或 普通話就最好 (我發緊夢呀............)

2 則留言:

匿名 說...

咁你記得俾心机学啦,以你嘅資質應該難唔到你嘅。

等你學完d couse,我地再揾嘢一斉学吖。

Big Mac 說...

好呀! 今年年頭, 唔知點解, 好有衝勁去學o野呀。

可能啱啱完左三年的文憑課程, 好想揾d興趣班輕鬆一下, keep 住個學習 mood, 第日又揾返d學科修讀一下啦。 (因為 dum 懶左個身會唔願郁架)