星期二, 1月 09, 2007

"巧合" & "猜一猜"


尋日晚上跟同事去左大角咀跟第二個導師學社交舞 (因為有區議會贊助, 價錢平, 所以又當去做下運動), 大家估下我遇到邊個? (仲有幸同佢成為 "同學仔" 添), 真係巧合啦! 以後又有機會同高手砌磋、交流一下 (因為佢的舞齡比我長, 是前輩喔!)


另外你地估下附圖是什麼? 它係同事 J 剛去日本渡蜜月後的小手信, 你地知唔知道哩樣o野有 mug o野作用架? 遲 d 先至開估.............. :p

5 則留言:

匿名 說...

有無提示呀?

Big Mac 說...

邊樣o野有無提示先? 巧合遇到人, 還是猜一猜的小手信?

"巧合"係一個你同我都識的, 已經有幾年跳舞底子的人 (佢有好多兄弟姊妹架)

"猜一猜" 你可以話係一個裝飾物, 但係裝飾邊到呢? (提示:一個你、我同好多人都會用 / 接觸到的物件), 再估下先啦...

匿名 說...

那個"巧合"是不是謝天華,估中有沒有獎品?

匿名 說...

再看清楚原來是同一起學習的,應該估錯了,不過這位人士一定比你細‧

Big Mac 說...

ching yi ma:

點解係謝天華呢?

唔係呀, "巧合" 係一個大過我的人士, 而且舞齡比我長, 佢重帶埋佢妹妹一齊來做同學仔添。

其實我在你面前也曾提及過佢, 不過你未見過佢的盧山真面啫。

大大的提示: 攪新屋裝修時, 佢都有份幫忙同埋比意見架, 估到無?