星期一, 11月 13, 2006

網誌休息

好耐無去過旅行啦! (已經三年多了) 雖然出身小康之家, 讀書放暑假時經常會去 "大陸" 旅行, 散下心, 減下壓的。

近哩幾年, 無得去旅行係因為時間唔容許 (讀書中, 有時兩科要返學, 很難去到5日或以上的旅行), 無假 (因為已經放晒假來做功課 & 考試), 無錢 (只怪我唔識理財 :( ), 難約朋友 (因為時間唔啱 or 大家無共同地方想去)

十一月十六至十九日, 小妹將會與 阿 Be 揹背包, 進行我地的台灣 (探險) 之旅自由行, 主力會在台中吃喝玩樂, 同埋到北投去浸溫泉, 希望一切順利, 旅途愉快。已經好期待下次再去台灣的郊區行下, 因為旅遊書中的圖片好吸引呀!

到而家我仲未收拾行裝, 亦無好周詳的 plan 去邊度玩 & 食, 一於行到邊, 食到邊, 玩到邊, 過一個無壓力的假期。

在哩段期間, 網誌會休息一下, 返來再同大家分享旅途之點滴。

*PS: 身邊親朋戚友紛紛勸告我 (切勿) 穿上 "紅色" 或 "綠色" 的衣物, 免得被台灣人民狠狠的打一身。

3 則留言:

匿名 說...

我係路過既 =]


我都好想拎起個背囊去第二個國家流浪/探險。


至於我最想去既地方就係葡萄牙
目標係下年/後年暑假去


不過最緊要就緊係儲錢同埋操番d當地語言啦
haha





my blog:www.xanga.com/fishball1314

(其實xanga算唔算係blog呢-_-?)

Big Mac 說...

Hi dortoo

Nice to meet u here. :D

我都幾期待今次的旅程, 因為未試過自由行, 而且至今仲未安排好行程 (聽日就飛啦 :p ), 就好似一切隨心隨意的去探險, 感覺好刺激呢!

原定和朋友打趣的說到英國探險 (因為朋友曾在該國留學), 但是 "英磅" 實在太貴啦 (而英國亦地大,要去十日八日才夠喉, 無假哩!) 要儲多幾年錢才可實行啊!

另外我最響往或想重遊的地方是瑞士 (在雪山腳下的小鎮), 好溫暖閑恬的感覺, 完全無壓力, 好舒服啊!

希望你的夢想早日達成!! 可否分享下點解想去葡萄牙呢? (因為 C 朗那度????)

匿名 說...

細個係馬交長大嘛
又曾經學過下葡文(雖然已經還哂俾人-_-)
所以對葡萄牙有d情意結


大家都要一齊努力囉 lol~