星期三, 11月 08, 2006

可愛小公主

















上週日開始左另一個大計, 親手做一份小禮物比朋友剛出世的姪女。結果鉤了一件 "二合一" 的披肩 (可變作裙仔)

合共花左週日的下午, 週日、週一及週二的晚上才完成以上作品, 我極滿意, 因為原定的設計是純白色的, 但似乎唔夠白色毛冷去完成整件披肩, 故此配上粉紅色圍邊作配搭, 效果卻出奇地好, 加上 "珍珠衫鈕", 穿起上來一定活像一個 "可愛小公主"。

完成作品及拍照後, 有 D 唔捨得送比人 tim。 :P 可惜我已經係成人啦, 否則我會 "化為己有" 架! 如果成人用此顏色又似乎有點兒幼稚。 唯有望多兩眼啦!

朋友們都很喜歡此披肩, 還紛紛落 order (若日後有子女, 也要一件哩! 計我話:女仔就 "披肩裙仔", 男仔就 "蛤蜊衣" 又或 "水手裝" 好 d 喎 ............. 不過我未學點整, 遲 d 得閒試下先)

要練習多幾款, 如日後提早被淘汰 (退休) 也有細藝 & 賺 d 茶錢幫補一下嘛!!!
(有無人買呢??? --!!!!!)

沒有留言: