星期一, 9月 18, 2006

笑笑小笑話

早前, 阿 Be 同佢的朋友去放遙控車, 地點在粉嶺火車站附近的遙控車場, 四周都是山嶺草叢, 而且之前一日還傾盤大雨, 可想而知, 蚊患指數極高。回家以後, 佢向我詐嬌, 一邊投訴被蚊咬, 令佢好痕, 一邊掀起衭管比我睇。 嘩!!! 佢密茂的雙腳 (腳毛) 滿佈鮮紅色一點、一點的蚊癩, 怪可憐的。 佢仲話雖然已經塗上止痕藥膏, 但晚上還是痕癢難耐, 一晚因此醒左幾次, 睡得不好。真戥佢慘!!

上週日一早我便去藥房, 向掌櫃的名叔求教嘞, 對話如下:

小妹: 阿叔早, 我想問一下如果o靚仔走入草叢, 被蚊咬到一腳都係, 痕到不能睡, 有無什麼可以煲來飲、要來清洗蚊癩 又 或塗上皮膚去止痕? (因為怕被阿叔笑阿 Be年紀不輕, 也如此大意, 故此說他是o靚仔)
阿叔:個o靚仔幾大? (我冷不防他這樣一問, 我諗佢是想計算藥的份量)
小妹:哎.............................. 十幾歲啦!!! (其實掉轉就差不多, 我講的時候都忍不住笑了出來, 又怕講出真相更笑大人個口。)
阿叔:哎呀!!! 十幾歲都o甘唔小心丫, 去邊攪到一身蚊癩架?
小妹:嗄.......................... 唉........ 打 war game lor (打野戰, 繼續講大話中 ~~!!! 因為洗濕左個頭。)
阿叔:我執d茶比你煲水, 哩d茶既可飲 (治濕熱), 亦可以洗患處 (解毒), 仲比多一包藥粉你, 叫佢當爽身粉o甘塗患處啦, 好快好架啦!
小妹: 唔該阿叔。
阿叔: 你呀! 睇住 D o靚仔ma, 叫佢地玩時玩, 做d防蚊措施, 要戒食鵝、牛、蝦同蟹呀!
小妹: 係..... 知道啦.....唔該晒!! ^^

就係o甘, 果個阿叔大概以為我已經有一個十幾歲的o靚仔添!!! (真無辜嘞!!) 如果我真係有一個o甘大的仔, 大概我十幾歲時便結婚生子了。

你地話好唔好笑呢???

2 則留言:

匿名 說...

乜你阿 Be 去放遙控車無噴蚊怕水咩?下次記得叫佢噴。

嘩!個阿叔係咪儍架?以為你已經有一個十幾歲嘅o靚仔,仲有唔該話佢知十幾歲嘅o靚仔咁大個人點睇住呀,佢要玩唔通唔俾佢玩咩,e啲都係正常活動嚟啫,更何況你阿 Be 已經幾十歲人仲點睇呀!哈哈。

唔好講咁多先,咁阿叔執d茶同埋包藥粉有無效呀,你阿 Be 止咗痕未呢?

Big Mac 說...

都係講出黎大家笑下啫。

阿 Be 話 d 藥粉幾有用, 用第一次時都仲有d痕, 後來飲左果 d 茶 (幾杯啦), 洗過兩次腳 及 塗左兩次藥粉, 都已經止到痕啦! 佢終於有覺瞓啦!

*註: 阿叔話你去藥房同人地講執 $10 藥粉 (比D BB 出奶癬、熱痱, 止痕果D藥粉就得架啦!)

尋晚話比阿 Be 知我將這件「小趣事」放左上網誌, 點知仲比佢笑我:抵你的, 邊個叫你向阿叔講大話丫!! ~~!!!! (o甘如果據實同阿叔講, 怕比人笑佢o甘大個人唔識照顧自己ma)