星期五, 6月 25, 2010

值唔值? 睇o下同邊個啦!

A:「嘩.....X君去食日本野攪到腸胃炎啊!  照道理佢放得入口的都唔便宜, 不會太隨便 (品質差)」

B:「係囉....講起食日本野, 唉.......上次同 Big Mac 和 舊同事 食 "歡送" 果餐日本午飯, 就真係 "太貴" 了!  比到盡 $120 就差不多, 你話係唔係啦? (轉頭望向我)」

我:「um........o甘講好似好衰, 其實 "貴唔貴、值唔值' 要睇o下同邊個食囉, 如果那人是自己喜歡的 (如家人), 即使貴少少, 一次半次去見識o下都值得的。如果同 "無關癢痛" 的人一齊食, o甘就 "貴左少少" 了!」

另一方面, 其實「有能力」去 "豪一次" 的, 縱使會肉赤, 也是一種福份!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,我絕對同意文章最後那一句話,嘻嘻!我期待有人俾機會我,使我夢想成真呢!