星期三, 11月 04, 2009

宿霧自由行 ─── 第二天



行程:早餐 (酒店內) → 跟當地導遊包船出海去兩個島嶼游水、浮潛 及 徒手潛水 (不用揹氣樽) → 午餐自費於當地的水上餐廳 → 繼續早上的旅程去第二個島嶼, 導遊還為我地採海膽 (即劏即食添) → 酒店游水、梳洗 及 小休 → 導遊帶領外出按摩 及 晚膳 → 酒店休息

今日的行程係o甘多日之中最 "緊密"、"刺激" 和 多姿多采的! 因為太開心的關係, 已經忘記了導遊提及去過邊兩個小島啦! 只記得早上去的第一個小島係位於保育區的。
我地乘坐當地非常普及的 "蜘蛛船" 出發到第一個島嶼。 嘩!!!! D 海水真係 "超級清澈" 的淺藍色 架! 當你手執麵包下水時, 勁多唔同類型色彩斑斕的魚群爭住過來覓食, 好可愛! (心中又有一點點驚怕), 有時佢地還會 "啄" 親你隻手, 令你有點痛架! 海底下還有各式各樣的珊瑚 及 水底生物, 令人目不暇給。

當熟習游水以後, 便除掉了救生衣, 只用浮潛的面罩氣管 + 蛙鞋去暢泳浮潛, 然後跟隨教練的指示一齊徒手潛入水底, 捉摸一下珊瑚、近距離睇魚 及 拾貝殼、海星等, 超好玩! (以我的 "三腳貓" 泳術來講, 也非常有滿足感) 只可惜............導遊表示該處不能用相機拍照, 只可以額外比錢 "專人" 為你拍照, 然後你買回相片吧! 最後我地梗係無額外比錢啦! 一切美景及經歷只得留在腦海中。 (下圖係落水之前拍下的一張照片, 一睇就知該處 "勁多魚" 啦!) 午餐位於水上餐廳 (類似 "水屋" 的物體), 那裏的海鮮 "新鮮" 的由船家從海中撈上來, 顧客可以即揀即煮, 不過價錢也 "頗貴" (P$4000 - 已講價), 有貴妃蚌、帶子、蟹、蒸 lapu lapu (海斑) 及 白飯, 味道不怎麼吸引, 貴妃蚌仲超韌添, 有點失望啊!





















好啦......飯都 "未落格", 又趕上船去下一個小島了! (超飽中, 或多或少因為早上飲了不少海水), 此島嶼的海水只是深綠帶灰色, 海底下佈滿了水草密集的珊瑚 及 海膽, 反而很少魚類出沒 (不過我卻經教練的發現下, 影到一張唔知係 "獅子魚" 還是 "老虎魚" 的相片 ── 以下大圖, 我就覺得有點似黑白色的 "羽毛魚" 喇!)。

唯此處係可以自由拍照的, 所以我地下水玩左一輪, 影影相, 睇睇導遊採海膽便上船休息了! 船家為我地清洗及處理海膽, 我地即開即食, 海膽係 "淡黃" 色的, 同以往食開的 "鮮橙" 色略有不同, 不過........那陣咸腥味, 就連吃魚的我也有一點點 "怕怕" 了! 最後在導遊們的熱情邀請下, 也食左 2.5 隻海膽, 感覺.......只有 "腥亨亨", 一點也不覺得鮮甜, 很不爽啊! (幸好並無水肚不服)































全日的導遊、租船、教練 及 晚上帶出外遊的車費共 (P$7000), 船上的飲品 及 紀念品售賣另計!

按摩後 (P$1200 / 90 分鐘) 去了酒店附近的 Marigabo Grill 餐廳晚飯, 之前也見很多網友推介此餐廳, 它的餸菜選擇算多, 而且在旅遊區中算是中下價路線 (食水唔深, 因為它都算得上係 "獨市" 生意), 今餐食得 "超滿足"!

我地點了飲品、芒果雞沙律 、燒豬肋骨 、 雜錦天婦羅 、特式海鮮湯 、清蒸海斑、蝦籽炒飯 及 兩款甜品 (共 P$2820), 之後帶住高漲的情緒 同 倦倦的身驅入夢鄉!




































** 同場加映: 滿帶 "骨感懶 fit" 的健美背影 (背部幾有大隻佬的 "肌肉" feel) , 哈哈! 全靠朋友的攝影技術夠 "正" 才會有此錯覺, 呵呵! (趁青春要留倩影丫嘛)

沒有留言: