星期四, 8月 06, 2009

我係 "低能" fans

之前朋友介紹我睇 「我的低能之道」, 睇完發現作者想法幾攪笑, 而且漫畫又畫得幾靚, 於是乎斥資買晒三本漫畫, 分別係 「我的低能之道1」、「我的低能之道2」 及 「我的低能婚禮」

今件書展之前, 又見到地鐵站的廣告, 原來作者出左兩本新書, 包括「我的低能大肚之道」 同埋 「我的低能旅行」, 因為我無去書展, 所以只在書局買下兩本心頭好回來睇。

不消一晚已經 "消化" 完兩本新書, 哈哈...........尤愛那本 「我的低能大肚之道」, 相信無論你已經生育過未, 作為女生, 對由少女轉化成妻子, 再變成媽媽的心態一定有所共鳴, 而且某 d 情節位還令人感動添!

講o下我最深刻果幾幕先:

1) 作者認為 "結婚" 可以令女生變成 "一日" 的公主, "陀仔" 可以變成 "十個月" 的皇后, 不過之後..........卻要成為 "一世" 的奴隸

2) 唔少準媽媽一知道腹中塊肉的性別時, 也會閒時購買 BB 衫, 唯身邊總有好多聲音叫係慳錢唔好買 (如: 好多人會送架, 唔好買啦! D BB 大得好快架咋, 買o甘多, 著唔晒咪好o徒), 於是作者在想佢的 BB 一出世, 便用 "報紙" 包著身子, 然後同 BB 講:「你見凍都忍o下啦, 等你 "第時大得無o甘快" 時才會買衫比你著架!」

3) 作者多次去作產前檢查時, 輾轉反側的多次想問醫生, 又唔敢問出口, 最後........鼓起勇氣問醫生:「醫生, BB 係唔係有兩隻手同兩隻腳架!」當知道答案 "係" 時, 作者躺在床上, 卻感動得眼濕濕, 終於放下心頭大石了!

你話呀! 做人媽媽幾艱難, 未出世之前又為 BB 擔心, 出世之後又為 BB 而奔波頻撲, 認真是 "養兒一百歲, 長憂九十九" 啊!

沒有留言: