星期三, 2月 11, 2009

為何「放不低」

在放工繁忙時間內, 好唔容易才擠上地鐵 (利用 "攝石人" 的功夫)。當時乘客已經無分男女的人夾人, 務求盡快到達目的地, 離開此 "鬼車廂" 。

忽然, 有一把女聲大大聲的道:
「你去死啦, 你 E 個賤人, 攪住你個衰女人去瞓街啦, 耶穌一定會懲罰你 E D 衰人架」
「XXX (女人名) 你睇住o黎, 我從來無講過我同 XXX (男人名) 有感覺, 只係普通朋友之嘛! 所以我唔會為佢傷心架, 你繼續 one night stand 啦 (一夜情)」
「..........................」

那個女人年約 30-40 歲, 樣貌娟好的, 言語之間還有更惡毒的咀咒, 而且鬧人時的思緒更是雜亂無章, 我由開始時懷疑佢在講電話 (用免提裝置), 到後來幾乎肯定佢係 "傻的"。 車廂上的乘客紛紛的避開佢, 怕佢有進一步更激烈的行為。

睇到 E 度, 心中不禁有點唏噓, 不論過去的一段情 "誰是誰非", 而家得到 "惡果" 的又係邊一個? 你放唔低就只是利用別人的過錯去困住 / 懲罰自己, 不是很笨嗎? 白白的糟塌了自己, 而無人可憐你。

面對某些人, 即使分開了, 你心內對佢 "沒有恨", 然而卻 "不想再見佢" (再見不是朋友), 因為你對佢連做朋友都感到 "心淡", 那…….不用迫自己去面對佢, 只需活得無恨, 就可向自己的人生前進了。

可幸的是我做得到了!!

沒有留言: