星期三, 1月 28, 2009

有 "苦" 自己知

我和老爸都係一樣生肖的, 今年的遭遇也差不多, 都一樣 "病住" 過年

年三十晚, 在街上吹一吹風, 畏冷之餘, 喉嚨乾痛, 晚上的鼻水 "長流不息", 睡不安寧

年初一, 食藥後外出拜年, 藥力都 "頂得住" 一時, 晚上在家食開年飯, 飯後立即食藥休息

年初二, 鼻水好了很多, 唯細雨濛濛, 天氣更寒冷, 新界部份地區大約只得 5-6 度, 一日走訪三處地方拜年, 傍晚時份開始 "咳嗽不停" (無痰的, 只係氣管好癢的咳, 咳到喉嚨都痛), 整晚無得瞓

年初三飲過早茶後, 立即去求診, 醫生說: 由於天氣急速驟變, 你雖保得住體溫, 氣管卻 "捱不了", 結果氣管收窄及發炎, 演變成 "氣管炎", 好彩及早求醫, 否則變成了哮喘發作啊! (其實..........食的藥跟哮喘藥無異呢!)

最後開了 收鼻水藥, 化痰藥, 止喘藥, 止痛藥, 特效消炎藥, 咳藥水, 氣管擴張噴劑兩支 (預防 及 即時止喘), 埋單總共 $890, 嘩............新年的利是錢全部 "泡湯" 了!! (肉都赤), 健康真係無價的, 只係 "患病" 就有價吧!

我比老爸慶幸的係我無發燒, 而老爸的氣管卻無事, 只係重感冒, 今次我地真係 "有苦自己知", 但願我地牛年生病的配額已滿, 病魔不再揾上門, 阿彌陀佛!!! 大家也要好好保重啊!

沒有留言: