星期二, 1月 13, 2009

為食到入夢

尋晚 OT 後回到家中, 鬼死o甘累, 打算快快脆沖完涼便想立即去睡。 此時, 鼻敏感發作, 食藥後即刻走進被窩, 好快的漸入美夢, 夢境是這樣的:

讀書時代的我 (身穿校服) 和同學們 (唔識的) 一齊在班房內, 老師正在點名, 然後老師和某幾名同學走出課室外, 說要申請一些唔知什麼, 吩咐其他同學在班房內乖乖等候。

鬼主意多多的我當然不會就此呆等, 於是 "撩" 隔離同學一齊走出班房去覓食 (因為我覺得好肚餓)。《鏡頭一轉》 我地突然走進某一班房, 內裏有著各式各樣的 "到會美食" (就如舉辦聖誕派對o甘), 於是我和同學樂極, 一齊衝入去 "狂食", 我仲記得食左好多 "炸物", 如:炸餃子、炸春卷、炸魚蛋等等

今早起身頓覺口乾, 可能係鼻敏感藥所致, 至於「為食」呢.........可能 "遺傳" 所致了!!

1 則留言:

Piglet 說...

我只知道亨仔似你一樣咁為食, 究竟你遺傳邊個呢? 快d搵返個源頭出黎先得, 哈哈。