星期日, 12月 14, 2008

超好飲 "愛心靚湯"

由細至大我都係一個 "湯怪", 可以飲湯食湯渣就代替正餐, 而且我覺得一煲 "愛心靚湯" 除左好味之外, 還可感受 "煲湯者" 對 "飲用者" 的一番心意 (認真 "暖在心頭") 啊!

媽媽為爸爸和我煲了一味 "愛心靚湯", 用料有: 綠豆, 蓮藕, 馬蹄, 鱆魚 及 陳皮, 真的超級好味呀!! E 餐飯我足足飲左 4 碗湯 同 食左好多湯渣呢! (飯餸都可以慳返了), 在天氣轉涼的日子裏, E 煲靚湯令我 "暖在心" 呢!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,看你這篇blog,使我汗顏,我需要好好檢討呢!
(ma ma)