星期四, 12月 21, 2006

超低能, 勁攪笑 VS 蕭低倫, 近狗笑













尋晚好多謝靜宜家姐同小肥皇子請我去睇 “林海峰是但up踎低噴飯” 的 talk show (小肥皇子因有事未能出席, 益左我), 其實係我第一次現場睇 talk show 咋, 好好睇! 兩個鐘的 show 內, 完全沒有悶場。 好彩我o地早左去咋, 結果唔駛點排隊就買到紀念品 同埋 可以上台同 “文化古蹟 Lambear” (一共九隻) 影相。 (Jan 話完晒 talk show之後, Lambear 便沒有價值, 可以攞去填海, 故稱為文化古蹟, 就好似天星碼頭一樣)。

佢個 show cover 的範圍好廣泛, 除左娛樂圈的病人、受害人(藝人), 如:阿嬌、官恩娜、Yumiko等等; 又講到政治方面, 如:何俊仁被襲、香港孕婦生仔無床位等等; 仲有講到上流社會, 如:報紙啟示 = 名人用作溝通的 SMS 短訊 (何鴻燊 VS 十姑娘), 大劉同亨亨的追女方式 (全版生日廣告 The One VS 嘉亭灣)

最後果 part quote 左一個實例: 一對年青男女在壽司舖門外等位, 中途女生接到電話, 與友人談話間, D 懶音同口頭禪勁多, 最經典的係 “蕭低倫, 近狗笑”, 最後男生也禁不住說句:唉…食壽司要等成個幾鐘, 真係蕭低倫呀!

當中比我o地的啟示係:原來哩個世界有好多o野, 我o地係無法控制得到的, 與其因此而唔開心, 不如我o地轉個角度, 覺得哩d o野係 “超低能” 同 “勁攪笑”, 不問得失, 只管繼續做, 一樣可以輕鬆的去面對。

*PS: 阿 Jan 佢o地的改編歌好攪笑

沒有留言: