星期三, 10月 25, 2006

輩份爭霸戰

BB 出世後, 我地一家各人的輩份又升左一級啦, 記得當日係我哥哥親口通知我佢已經添丁的消息, 還不忘提醒我榮升了:姑姐, 我很快的回敬佢一句:爸爸。

之後我見到我的父母, 亦稱佢地為:爺爺、嫲嫲, 和舅父傾電話時尊稱佢為:舅公 (全部都是跟 BB 的叫法, 提示佢地 BB 的存在)。

至於我姐姐亦是姑姐, o甘 BB 點去區分兩個姑姐呢? 因為個人原因, 我唔鍾意 BB 稱我為 "三姑姐" 或 "細姑姐", 最後姐姐決定只要 BB 稱佢為姑姐, 而我就是 "Mac 姑姐" (不過媽媽取諧音為 "叻姑姐"), 錯有錯著, 無啦啦被人讚叻, 梗係好開心啦!

阿嫂 & BB 尋日下午出左院回家休息, 我好期待可以快D去佢地家中探佢地, 可以近距離睇 BB (因為在醫院的 BB 房內, 我地要隔住玻璃窗睇BB, 而且 BB 每次也版編排到很遠玻璃窗的位置, 所以很難睇晒佢的盧山真面), 我好想同佢一齊合照, 然後放在公司的電腦內做牆紙 Wallpaper

2 則留言:

匿名 說...

連我都感染到你們的喜悅,快些替我恭喜你父母榮升爺爺、嫲嫲,BB很得意,又多頭髮,最好一星期影一次相,記得要給我們一起分享。

Big Mac 說...

我會轉告他們, 多謝分享。

醫院內好多BB都勁多頭髮呀, 好得意呀!

盡量定期 POST 相比大家分享先。

而家 BB 的爺爺嫲嫲 "有孫萬事足", 連我見佢地都要同 BB 爭時間哩!