星期五, 10月 20, 2006

我們的心肝錠



二○○六年 十月 十九日 下午時份, 我地家中誕生左一個心肝錠呀! 佢足足有五磅二安士,真係開心, 嫂嫂為我地一家誕下麟兒, 我亦多添了一個小姪仔, 一家人喜氣洋洋。

尋晚去探望小姪仔, 佢皮膚白晢、眼睛大大、鼻高高, 雖然個子不高, 但係十分健康、精靈, 成日張開眼睛, 十分好奇的四圍望 (圍繞住佢的 BB 卻在哭 – 扭食奶, 又或在瞓), 但對佢毫不影響, 佢依然故我的四處望, 很堅強、很乖的模樣, 非常惹人喜愛。仲有呀, 我覺得我同佢零舍有緣架, 因為佢瞓的床仔係.................. 3 號床, 而我是家中排行第三的。 ^^

可惜的是阿嫂在病房內留院觀察 (醫院只限哥哥一人探訪), 故此還未見過佢, 有少少掛心, 希望佢快D康復, 我好想去探下佢, 同埋多謝佢努力帶比我地一家人的禮物啊!

由於尋晚我未有預備相機幫 BB 影相, 所以暫時用以上的 BB相頂替, 當有姪仔相時, 再 POST 上來比大家欣賞下。 (我希望小姪仔日後都好似哩張相o甘開開心心, 成日笑口常開。)

沒有留言: