星期二, 9月 26, 2006

蝴蝶蛻變

上週日蛋糕班教授左 台式卷蛋 (內含青瓜, 甘旬, 碎蛋, 吞拿魚及沙律醬做餡料) 和 迷你蝴蝶酥 (千層酥皮 + 砂糖)。

個人不太喜好台式卷蛋的味道 (怪怪的), 因為餡料令蛋糕皮頗濕「林林的」, 故此口感不太好。但學懂它的製作方法也不錯, 因為我可以改變一下餡料, 等我下次試用紫菜肉鬆做餡料先。(令我諗起澳門手信 - 紫菜肉鬆鳳凰卷)

另外迷你蝴蝶酥真是勁好味呀! (尤於配給關係, 每個同學得一小塊咋), 故此額外豫貴, 顯得份外美味, 家人也紛紛讀好呢!

以上兩種糕點不難製作, 而且蝴蝶酥還可預早製作放冰格待用, 所以大家放心吧! 你地一定有機會再食到的。等著瞧吧!

2 則留言:

匿名 說...

我都覺得台式卷蛋的味道怪怪地,但係都幾特別吖,不過唔係每個人都可以接受。
你嘅提議都不錯,相信用紫菜肉鬆做餡料,應該會好味啲,其待中........

另外迷你蝴蝶酥真係好好味呀!可能真係少食多滋味啦,不過試得唔夠真,好想再試清楚啲,唔知幾時有機會呢?

不過你都係唔好整咁多俾我食,真係怕肥啊!你都係唔好食咁多呀,我哋年齡都唔細,肥咗就好難減架!

Big Mac 說...

前兩日, 在家試了蝴蝶酥, 似乎失敗了, 仲未知道失敗的原因是烤焗的火侯唔啱, 還是搓皮的製法中出現錯誤, 我要試多幾次才可以整出你食啦。

另外, 唔駛O甘快怕肥左減唔到喎, 做多D運動就得啦。